Estimul’Art: Memòria, emocions i vivències. II Seminari de museus i alzheimer

El projecte Estimul’Art, que du a terme la Fundació ACE conjuntament amb el Museu Frederic Marès, el Museu d’Història de Barcelona, el Museu de les Arts Escèniques i l’ESMUC, té per objectiu mostrar com la bellesa i el coneixement que proporcionen els museus d’art i història, i les institucions relacionades amb la música i les arts escèniques, poden fomentar les emocions, quan l’Alzheimer i altres malalties afecten les capacitats cognitives.

La iniciativa compta amb un seguiment cientificomèdic rigorós per tal de millorar les propostes que les diferents entitats poden oferir als ciutadans afectats per aquesta malaltia.

Programa d’Estimul’Art: Memòria, emocions i vivències. II Seminari de museus i alzheimer

MUHBA Pl. del Rei, sala de Martí l’Humà
Plaça del Rei, s/n
Fax. 93 268 04 54
museuhistoria@bcn.cat
Veure mapa

Dimarts, 23 de maig de 2017, de 10 a 13 h

Entrada gratuïta.
Es recomana reserva prèvia.

Informació i reserves

Tel.: 93 256 21 22